מחירון לוכד נחשים

אז כמה עולה לוכד נחשים? ראשית חשוב לדעת כי מי שרשאי על פי חוק לספק שירותי לכידת נחשים הוא אדם שמחזיק בהיתר לכידה (בתוקף) מרשות הטבע והגנים.
קיימות חברות הדברה שמספקות את השירות הנ"ל ולוכדי נחשים המתמחים בלכידת נחשים בלבד, כאשר אנחנו נתקלים בנחש בשטח ציבורי אפשר לברר עם העירייה או המועצה המקומית אם הם מספקים לוכד נחשים מטעמם.
ישנם לוכדי נחשים שההיתר שלהם בתוקף ללכידה מטעם מקום העבודה בלבד (עובדי רשויות מקומיות או גני חיות שהופנו להנפקת ההיתר מטעם מקום עבודתם).
מנעד המחירים יכול להיות מאוד רחב, בחלק מהמקרים, מחיר לוכד נחשים יקר מידי יכול להדליק נורה אדומה ביחס לאמינות ולמקצועיות של הלוכד אבל גם מחיר זול מידי יכול לעורר חשד.
עלות השירות יכולה להשתנות אם מדובר ביום שבת וחג.

לוכד נחשים, מה המחיר?

לכידת נחש מורכבת יכולה להיות למשל לכידת נחש ברכב, נחש בחניון תת קרקעי, נחש במפעל, נחש בגג וכו' והמחירים ינועו ברף הגבוה יותר 700-1500 ש"ח כולל מע"מ

עבור סריקה פשוטה של לוכד נחשים בבית, בגינה, בלובי של בניין או במחסן המחיר יהיה 500-700 ש"ח כולל מע"מ

תוספת עבור שבת ו/או חג 150-200%

לוכד מקצועי לרוב ייתן אחריות (לתקופת זמן מסויימת) במידה ולא איתר את הנחש.
משמעות האחריות היא שבמידה והנחש יופיע שוב הלוכד לא יגבה תשלום נוסף.
ישנם גורמים נוספים היכולים להשפיע על עלות השירות אצל חלק מהלוכדים למשל כמה מ"ר הלוכד צריך לסרוק.
לפעמים הלוכד שהזמנו לכד את הנחש לאחר מספר דק' ולעיתים לאחר שעה האם נשלם את אותו הסכום?
לרוב התשובה היא כן, פרט לסריקה הלוכד אמור לנסוע (בתיאום עם פקח אזורי) לשחרר את הנחש ככה שהעבודה לא נגמרה בלכידה של הנחש, יתרה מזאת הלוכד צריך להיות זמין 24/7 לתחזק רכב ולעסוק במקצוע מסוכן שחברות ביטוח נמנעות מלבטח בנוסף מדובר בעבודה עונתית (קיימות לכידות בחורף אך באופן נדיר) כל זאת ועוד משפיע על המחיר הסופי לצרכן.
כדי לשפר את הסיכויים של הלוכד ללכוד את הנחש עלינו לשמור על קשר עין עם הנחש תוך שמירה על מרחק בטיחות של 2 מטר וזאת משום שהנחשים נעלמים ברגע, חלק מהזנים מהירים מאוד אך כולם יודעים להידחק לפינות נסתרות מהעין הנחש יכול להיכנס לחריץ במשקוף מתחת לדק בגינה ופשוט להיעלם, הנחשים בארץ (גם הארסיים) אינם אגרסיביים ולכן אם לא ננסה ליצור אינטרקציה (לנסות לתפוס אותם, להשליך עליהם דברים וכדומה. במכוון או בשוגג לא תתבצע הכשה. דבר נוסף שאנחנו יכולים לעשות שישפר משמעותית את הסיכוי ללכוד את הנחש הוא להזמין לוכד מהאזור שזמין ללכוד את הנחש אם נמתין ללוכד שיגיע מנקודה מרוחקת לרוב או שהנחש יספיק להתרחק או שהוא יספיק למצוא כוך ולהסתתר בו היטב.
אצלנו תקבלו ייעוץ טלפוני ללא עלות ומחירים הוגנים.